Hvis du ikke kan se billeder sendt fra Bizconnect support

Oprettet af Thomas Vibæk Meijer, Ændret den Fri, 25 Aug, 2023 kl. 9:22 AM af Thomas Vibæk Meijer

Når vi sender mail fra vores support portal, så understøtter vi vores support med skærmprint.

Vi har dog oplevet at nogle kunder siger at de ikke kan se de billeder vi sender med.


Hvis du ikke kan se billedet med eksemplet herover, så kan det skyldes at din mail klient blokkerer for visning af billedet. 
Der kan stå en tekst i stil med:

Noget indhold i denne meddelelse er blevet blokeret, fordi afsenderen ikke findes på listen over Sikre afsendere. Jeg har tillid til indhold fra support@bizconnect.dk. | Vis blokeret indhold


Klik på linket og bekræft overfor din mail klient at du har tillid til indhold sendt fra Bizconnect support. Så vil du fremover kunne se mailen i sin helhed når du får mail fra os. 

Bizconnect Support 

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen