BrugslicensBrugsretten tildeles den konkrete virksomhed. Virksomheden kan indenfor aftalen få oprettet op til 2 navngivne brugere som er ansat ved virksomheden. Ved behov for ekstra brugere eller tilknytning af eksterne konsulenter, kan disse erhverves mod vederlag.
Omfang og anvendelseSom bruger af Bizconnect-portalen gives vederlagsfri adgang til værktøjer som tilhører tilmeldte moduler i hele aftalens løbetid. Transaktioner afregnes efter forbrug, samt adgang til Bizconnect Support portal med personlig hjælp til brugen af Bizconnect porteføljen. Herudover tilbydes ekstraordinære services, der anskaffes mod vederlag.
IkrafttrædenBrugsretten træder i kraft ved modtagelse af bekræftelse fra Bizconnect A/S. Aftale perioden løber fra og med følgende måned. Aftale perioden er ved indgåelse minimum 12 måneder, og forlænges herefter automatisk 12 måneder ad gangen medmindre aftalen opsiges af kunden. Tillægsaftaler som er indgået efterfølgende, udløber sammen med opsigelse af hovedaftalen.
Ophør af aftalenKunden kan opsige hovedaftalen senest 2 måneder før aftale periodens udløb. Bizconnect A/S kan opsige aftalen med 4 måneders varsel. Eventuelle resterende support klip refunderes ikke ved aftalens ophør.
Kundens dataKunden har fuld ejendomsret til data som leveres til systemet i hele aftaleperioden. Disse data vil være tilgængelige for kunden i ”det til enhver tid indeværende år” + 5 foregående kalenderår. Herefter bliver data slettet, uden yderligere varsel.
Kundens ansvarKunden er forpligtet til sikre brugernavn og kodeord til Bizconnect portalen på forsvarlig vis. Det er ligeledes kundens ansvar at autoriseret brug af systemet for 3. mand er licenseret korrekt, samt at eventuelt uautoriseret brug rapporteres straks til Bizconnect support, ved mistanke om sikkerhedsbrist hos kunden.
Det er desuden kundens ansvar at overholde tredjeparts immaterielle rettigheder i forbindelse med brug af billeder og vedhæftninger leveret gennem Bizconnect portalen.
SupportKundens navngivne brugere har adgang til gratis support.
Bizconnect forbeholder sig retten til at afvise en henvendelse som værende support, hvis henvendelsen bærer karakter af oplæring, konsulentydelser eller andet tidskrævende arbejde. Denne type henvendelser vil i stedet blive tilbudt som betalbar assistance, med et overslag på pris og varighed og omfang. | Drift og ServicevinduerBizconnect søger at opnå størst mulig drift stabilitet, men kan ikke drages til ansvar for driftsforstyrrelser som ligger udenfor dennes kontrol, herunder bl.a. strømsvigt, netværkssvigt, cyber-angreb eller andre tekniske forhold som Bizconnect ikke har direkte indflydelse på.
Bizconnect portalen opdateres løbende med ny funktionalitet og forbedrede ydelser. Disse opdateringer kan opleves som kortvarige forstyrrelser, og vil som udgangspunkt begrænses til hvad som måtte opfattes som værende udenfor normal drift tid.
Ved behov for længerevarende Servicevinduer, så vil disse blive annonceret i rimelig tid. Bizconnect forbeholder sig retten til igangsætning af akut servicevindue hvis der er behov herfor, og dette vil blive annonceret på Support portalens forside.
Ophavsret og udviklingKunden erhverver sig alene en brugsret til Bizconnect. Den fremtidige udvikling af Bizconnect services og eventuelle nye produkter vil ske i samarbejde med brugerne. Nye funktioner, ændringer og lignende vil blive dokumenteret og finde på Bizconnect Support portalen
Informations mailI forbindelse af tilmelding og dermed accept af aftalen, vil kunden blive tilmeldt informations mail. Formål er at holde kunden opdateret med relevant information fra Bizconnect A/S. Kunden kan til enhver tid afmelde fremtidige informations mail
RettighederBizconnect A/S ejer samtlige rettigheder til Bizconnect portalen samt de dokumenter der er tilknyttet denne, samt alle bagvedliggende systemer og software. Kunden har pligt til at respektere de til enhver tid gældende licensbetingelser, der knytter sig til brugen af de services som leveres.
AnsvarBizconnect A/S kan ikke drages til ansvar for eventuelle materielle, såvel som immaterielle tab som kunden har lidt i forbindelse med brugen af Bizconnect og services som denne tilbyder. Bizconnect A/S er ansvarlig for at leve op til den enhver tid gældende ufravigelige lovgivning som har relevans for systemets ydelser. Herudover påtager Bizconnect A/S sig intet produktansvar.
TavshedspligtBizconnect A/S forpligter sig til ikke at videregive fortrolige oplysninger som ikke allerede er alment kendte. Samtidig forpligter Bizconnect A/S sig til at behandle alle elektroniske data efter forsigtighedsprincippet og foretage nødvendige og rimelige sikkerhedsmæssige foranstaltninger for at sikre kundens data forbliver sikre.
Force majeureIngen af parterne hæfter for misligholdelse af aftalen, hvis misligholdelsen skyldes forhold, som parterne ved aftalens indgåelse ikke burde have forventet, herunder krig og katastrofer.
ØvrigtDer handles i øvrigt efter Bizconnect A/S generelle salgs- og leveringsbetingelser og øvrige forhold reguleres således af de generelle salgs- og leveringsbetingelser. |
Betingelser er opdateret
13. september 2023 med en præcisering omkring Ikrafttræden og Ophør af aftalen
26. september 2023 med ændring af link til supportportalen
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen