Hvilke aftaler har vi i Tellis?

Oprettet af Thomas Vibæk Meijer, Ændret den Thu, 29 Aug kl. 10:10 AM af Thomas Vibæk Meijer

Bizconnect har samarbejdet med Intellis og skabt en API-integration til deres Tellis-system. Denne integration gør det muligt for os at vise de aftaler, som hver enkelt leverandør har med kunder, der bruger Tellis.


Tellis opdaterer dataene dagligt, hvilket gør det muligt for Bizconnect-portalen at fremvise opdaterede aftaledata. Opdateringerne foretages hver nat, så ændringer i en kundes aftaleperiode eller anmodninger om et katalog vil være synlige i oversigten den følgende dag.




Oversigten er delt op i 4 faner


Katalog aftaler viser de aftaler, som jeres kunder enten allerede har modtaget eller ønsker at modtage kataloger til.


SKI aftaler viser de aftaler jeres kunder har oprettet med Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI).


Andre aftaler viser de aftaler som enten ikke inkluderer et katalog, eller hvor kunden selv uploader mindre kataloger.


Inaktive aftaler er en fælles liste over ovenstående aftaler, som jeres kunder har oprettet og senere nedlagt.



Katalog status i Tellis


Du kan filtrere efter en bestemt modtager eller en bestemt katalogstatus. Filtreringen er på tværs af alle 4 faner.


En fælles egenskab for listerne er 'Katalog'-kolonnen, som kan indeholde fem forskellige ikoner, der viser den nuværende status i Tellis. Hold musen henover det enkelte ikon og se en forklaring på den aktuelle status.


Behandlet betyder, at kataloget er modtaget af kunden, bearbejdet i Tellis Katalogstyring og derefter videresendt til indkøbsdelen i Tellis så slutbrugerne kan se jeres katalog.


Delvist behandlet indebærer, at kataloget er modtaget af kunden, men kun dele af kataloget er blevet godkendt i Tellis Katalogstyring og sendt videre til slutbrugerne.


Modtaget viser at kataloget som er fremsendt til kunden ligger til godkendelse i Tellis Katalogstyring - For at kataloget sendes videre til slutbrugerne, kræver det handling af indkøbskontorets medarbejdere.


Anmodet betyder, at kunden ønsker at få tilsendt et katalog, som endnu ikke er tilgængeligt i jeres liste over katalogregler. Hvis anmodningen findes under 'Katalog aftaler', kan du klikke på ikonet for automatisk at oprette en ny katalogregel. Hvis anmodningen derimod er placeret under 'SKI aftaler' eller 'Andre aftaler', vil kunden selv håndtere kataloget ved enten at bestille det gennem Staten og Kommunernes Indkøbsservice eller importere det selv via deres egen Bizconnect-portal adgang. 


Afventer giver et overblik over de aktive katalogregler for kunder, der endnu ikke har modtaget kataloget. Vær opmærksom på, at denne status, ligesom resten af informationerne, kun opdateres én gang dagligt. Derfor kan der forekomme en forsinkelse i disse oplysninger sammenlignet med vores Katalog Log, som viser, hvornår kataloget er blevet leveret til systemudbyderen for jeres kundes kataloghåndtering.



Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen